piątek, 30 kwietnia 2010

Początek. To start.





Postanowiłam założyć jeszcze jeden blog. Tematycznie będzie związany z tańcem. Od 20 lat jestem tancerką. Taniec stanowi ważną część mojego życia. Obecnie jestem pedagogiem. Uczę tańców dawnych oraz tańców chińskich. Taniec chiński stanowi ważną część mojej tanecznej edukacji. Jestem emocjonalnie związana z tą kulturą. Tam się urodziłam i wychowałam, tam też po raz pierwszy stawiałam taneczne kroki. Moje pierwsze zetknięcie się ze sceną jako widz to przedstawienie opowiadające o Jedwabnej Drodze i tańce z grot Dunhuangu. Dziś te tańce są w moim repertuarze. Mam nadzieję że mój blog przybliży choć trochę ulotną kulturę taneczną w Chinach.

1 komentarz:

  1. No i wyszło szydło z worka. Choć u Ciebie to raczej weszło, nie szydło, lecz igła w tkaninę. Dobrze, że założyłaś ten drugi blog, to daje bogatszy obraz Ciebie :) Już pierwszym wpisem zaskakujesz swoją egzotycznością urodzenia i wychowania.

    OdpowiedzUsuń